Catapult

ooo..sudah agak lama tidak berblogging...
sibuk dgn praktikal..

btw..catapult(lastik) ni aku buat mase aku diploma dulu..
time cuti sem jer, ade la projek yg aku buat utk hilangkan bosan..
ni la salah satu nye..

ni aku buat berdasarkan gambo2 kat internet gak..
nampak menarik dan senang..

jom layan...













dulu mase aku ting 2, aku ade buat 2 catapult versi lain..
tp dye x panggil catapult, dye panggil trabuchet..
tp dah ilang...x tahu dah kemana..

tp gambar yg satu tu mcm kat bawah ni..
















warwolf trabuchet

okeyh..
ade banyak lagik item yg aku nk tunjuk kat sini..
tggu ek..


Lesen Creative Commons
karya ini dilesen dibawah satu Lesen Pengiktirafan-BukanKomersial-PerkongsianSerupa 2.5 Malaysia Creative Commons.

No comments:

Post a Comment

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...