Tagged dari mentadak... =)

salam.. ni sebagai memenuhi permintaan drpd sahabat aku mee(hotak2malaysia.blogspot.com)...
aku pun x tau utk ape mende nih..jd aku jawab je la sume soklan tuh..


1- Adakah anda rasa hot?
panas ade la..

2- Upload wallpaper lappy/pc.
erk2... jap...




tadaa...






3- Cerita pasal gambar.
ni gamba time aku kat atas kapal APMM. tu meriam utama yg berkaliber mungkin 70mm(ntah).aku rase ini antara gambar ter'sejuk' yg ade dlm collection aku...

4- Bila kali terakhir anda makan ayam?
baru jer td..

5- Lagu terakhir yang anda dengar?
hanya ingin kau tahu-republik.. siyes sedih+jiwang

6- Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
garu ketiak..

7- Selain nama sendiri anda dipanggil apa?
komando..(eksen lebih)

8- Tag 8 orang.
orang
orang
orang
orang
orang
orang
orang
orang


9- Siapakah no 1 yang anda ditag?
orang la...kan dah tulis

10- Katakan sesuatu tentang no 5 yang anda tag?
die ade mate, tangan..sume lengkap

11- orang yang ke 3 ditag berhubungan dengan siapa?
dengan sume orang

12- Bagaimana dengan no 4?
dye pun orang jugak..

13- Pesanan buat no 6?
jadi la orang sikit..

14- Kata² cinta buat no 2?
cintai la alam semesta ciptaan tuhan ini..(bersempena dgn earth day 22 april)

15- Adakah no 7 dan no 8 mempunyai persamaan?
dua2 insan yg sempurna..Alhamdulillah

16- Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang yang ditag no 1.
-ade kaki
-ade mata
-ade tangan
-ade hati
-ade akal

17- Persamaan antara lembu dan kambing?
kedua2 dorang boleh jadi satu dalam perkataan 'bubing'

18- Perasaan ketika menjawab tag ini?
bercampur baur..

19- Adakah anda tahu Rizman tuh sengal?
dye memang sengal pun.. geram aku

20- Gay or Les?
or..

No comments:

Post a Comment

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...